THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, February 6, 2010

**unpleasant day**

    today or hari ni me feel everything tak kena..me sendirik pun tatau why all this hapen to me today,

me feel tade mud..esemen me pun me ta buat..me feel sunyi but me tatau pe hati me inginkan sekarang..
dan bila me dengar pekataan balak bila someone tanya me jadi naik hangin tol..ntah mengapa me betol-betol tidak suka dengan term yang entah di dasar mane mereka-mereka kutip untuk melebel seorang yang kita sayang sebagai balak..me rasa sangat ta puas hati..dan me sempat fikir..bukankah balak itu sejenis tumbuhan? mengapakah term balak itu di gunakan oleh orang-orangan yang tak pro ini kepada someone sepesel? mengapa? me tade jawapan..

    hari ini jugak hati me cepat betol terguris oleh kata-kata kawan me..ta kisah la elok ke tak..me tetap rasa tak best je dengar..me lansung tade semangat waja,perdana atau kereta laen dalam diri me untuk wat esemen yang me perlu dan patut buat..me tak layan sape-sape pun yang mahu sembang ngan me..kalau me layan pun..me sekadar balas pendek-pendek sajork..hari ini..sepeti biasa me tetap sajork dalam bilik..me tak rasa mahu ke mana-mana walaupun kakak DUA kali ajak me keluar..me layan muvee china ni 'My Wife Is A Gambling Maestro'boleh tahan la muvee ni..pompuan tu pun comel la..tu me suka tu..HIHI..muvee ni pasal dat girl yg super terer dalam judi2 laa..dia ilang ingatan pas konon2 kena tembak dengan sorang mamat yang konon2 protect man dia..n dia kenai la ngan sorang lagi mamat yang nerd ni..dia baru pas dumped ngn awek dia je..tu sedikit sebanyak pasal muvee tue..tapi me tak bape interest sangat..
me tengok macam tak tengok je muvee tadi tu... 



nie la muvee yg me tengok tadi..


dari me sampai umh rtu..mase dlm flight me da plan nak abiskan drama 'boys over flower' tu..

 
drama ni membuatkan me sakit jantung sajork   

tapi tup-tup sampai sajork d umah ..da rehat puas da..me pun dengan gumbira dan excitednya pasangle dvd tu..tgk2 player dkt leptop me disfunction lak..dvd dlm umah remote pulak da ilang....kesian tol dkt me..me nk continue la drama tu..da nak dekat episod 15 da..apa la jadi dekat chan-di ye..da la hensem-hensem(lee min-ho,kim beom,kim hyun-jung and kim-jun)..me terus-terusan jatuh cinta la..haisyhhh..so,konklusinya hari ini..me feel sunyi sebab me rindu kawan-kawan me..me tekenang-kenang sajork kenangan-kenangan me besama-sama kawan baek me tu..me nak jumpe dorang dan peluk dorang (eyh..me boleyh ke peluk dorang? nanti tak malu kah??)


'sunyi itu kadang-kadang perlu dalam diri insan'









0 comments: