THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 28, 2010

^DI RINDU TERUS MERINDU^


[Sekolah kebangsaan Mengkuang 1995-2001]

[Sekolah Menengah Kebangsaan Mengkuang 2002-2006]

[Al-Kuliyyah Al-Islamiyyah Al-alamiyyah(IIC) subsidiary of International Islamic University Malaysia (UIA) 2007-2010]

Hyep2!! selamat kembali sans!
..arigatou..Chuuwaaiee!
suda berabad rasanya saya tidak melatih jari-jari ini menulis di blog..baru satu post yang saya telah post mengingatkan diri betapa sibuknya dulu..tiada cerita dapat di kongsi..sungguh hampa..

'yang dirindu terus merindu'
mengapakah tajuk yang penuh musykil ini menjadi pilihan? saya merindui seseorang kah?tetapi mengapakah gambar sekolah yang di letak?kerana apakah? kerana saya merindui alam persekolahan yang suda lama di tinggalkan..kawan-kawan..cikgu-cikgi yang pastinya banyak bejasa dalam mendidik tanpa erti kenal penat dan jemu..terima kasih tidak terhingga kepada kamu semua..masa suda jauh pergi meninggalkan kita sepeti kita semakin dewasa di tinggalkan orang tersayang..

Ibu ayah yang suda jauh di mamah usia..kita? bilakah kita akan di jemputnya?
hari berganti..umur berganjak membuatkan saya dapat melalui pelbagai peristiwa yang banyak..ingin sekali rasa luahan itu di kongsi..tetapi masa yang amat terhad sewaktu saya menjadi guru praktikal dulu tidak dapat saya menjengah walaupun sekejap..InsyaAllah..saya sudah menamatkan pengajian saya sebelum berganjak menyambung ijazah pertama saya..saya akan cuba meluangkan masa dan berkongsi cerita..sayang sekali..blog ini belum dapat saya edit mengikut kemahuan diri saya..sabar dan terus sabar menanti blog indah saya akan tiba nanti..

' yang di rindui akan terus di rindui'
.....SKM & SMKM sentiasa di hatiku walaupun sudah lama saya berpisah denganmu.. kenangan manis dan pahit tak pernah saya lupa semasa bersamamu..bila di kenang..sangat indah dan mahu saya kembali bersamamu..tapi saya tidak berdaya melakukankannya..saya tetap sayang kamu walaupun saya suda bersama yang lain..dan telah meninggalkannya juga kali ini..saya tidak lupa semangat dan dorongan kamu sehingga kini..dan jasamu membawa saya kepada yang baru menjadi seorang mahasiswa.....



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





0 comments: