THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 13, 2009

“Corat-coret pembuka kata”


Bertudung manis si anak dara,
Sopan dan santun penuh bergaya,
adab berucap jangan di lupa,
ucappan bismillah pembuka bicara.


Asalamualaikum w.b.t…

First of all, I would like to thank to God coz FinaLLy dapat jugak saya menyiapkan blog yang telah lama saya idamkan nak buat.sejak akhir-akhir ini terlalu banyak kerja yang belum terlunas, tapi berkat kesungguhan dapat jugak saya lalui semua itu.Alhamdulillah lega..



So, malam ini, saya spend sedikit masa yang berbaki untuk menyiapkan blog saya.Tujuan saya nak sangat buat blog ini coss.. saya suka sangat menulis.sometimes, saya menulis saya pos di buletin frendster dapat feedback.cumanye…latest bulletin akan selalu di update..so, saya bersimpati kepada mereka yang tak selalu on9 frendster.At least dengan terbangunnya blog ini sedikit sebanyak saya dapat kongsi dengan anda semua apa-apa artikel or cerita yang anda terlepas.di samping itu, saya jugak boleh berdakwah melalui blog ini.bukan semata-mata nak cari glamer! Jauh sekali..
Cuma sekadar ingin berkongsi..
Dalam surah az-zaariyaat ada berbunyi:

“dan berilah peringatan,sesungguhnya peringatan itu bermanfaat untuk orang-orang mukmin”

Saya menubuhkan blog ini bukan nak insult people or nak malukan sape-sape,tapi sebagai manusia,kita tidak terlepas dari melakukan dosa..
Saya harap dengan artikel-artikel and perkongsian saya dapat jugak kita renungkan bersama.
Bak kata ustaz Izzi hj yahya ‘renung-renungkan,daaan..selamat beramal..
Harapan besar setinggi gunung saya impikan moga-moga usaha saya dalam memartabatkan lagi agama mendapat sokongan.akhir kalam untuk ruangan pertama ini saya mintak tunjuk ajar dari semua and komen-komen bernas dalam memperbaiki ayat saya.sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah,yang buruk itu dari saya sendiri sebagai khalifaNYA di persinggahan ini..


0 comments: